Home

Ponuda

Fitness / Aerobik / Pilates / Muay Thai / Kick Boxing / Boks

Fitness

Fitness dvorana opremljena je spravama renomiraninog proizvođača Techno-gym koji predstavlja klasu najmodernijih fitness sprava za vježbanje. Optimalno prilagođene ljudskoj bio-mehanici u mogućnosti ste trenirati uz minimalni rizik od ozljeda.

Aerobik

Termin Aerobics (aerobika) podrazumijeva sustav vježbanja za poboljšanje funkcionalnih sposobnosti u svakodnevnom životu. Aerobik podrazumjeva vježbe izdržljivosti, vježbe snage(obično težinom svog tjela ili malim opterećenjem) i vježbe gipkosti. Postoji mnogo vrsta aerobnog treninga, ovisno o vrsti muzike koja se primjenjuje ili od pomagala, pa i od kreativnosti instruktora(trenera) koji razvijaju programe vježbanja.

Hi & Low aerobik značajno sagorijeva masti i razvija aerobne sposobnosti. Uz ovu vrstu treninga mogu se uklopiti vježbe snage (obično za mišiće trbuha i zadnjice) uz obavezne vježbe istezanja na kraju treninga. Ovaj način vježbanja razvija tonus i gipkost mišića. Aerobik Hi & Low poboljšava rad kardiovaskularnog sustava, pa se i koristi i kao dio kardio-fitnesa.

Plesni aerobik prati muzika koja olakšava savladavanje napornih vježbi. Struktura treninga se sastoji se od zagrijavanja (5-10 minuta), aerobnog djela treninga (20-40 minuta) sa elementima modernog ili orjentalnog plesa te za kraj obaveznog istezanja (10 minuta). Plesni aerobik sagorijeva masti te doprinosi gipkosti mišića, pri čemu utječe na kardiovaskularni sustav te jača kondiciju.

Step aerobik je koreografski trening sa mnogo koračanja i gibanja, što također daje formu plesu, ali uz neprestano koristištenje platforme za «penjanje». Platforma se može prilagoditi na nekoliko različitih visina, što omogućava rad vježbačima različite utreniranosti. Trening se sastoji iz više vrsta koraka koji se mogu kombinirati sa radom ruku i uz dodatna malo opterećenje dvoručnih utega, pa se osim izdržljivosti i sagorijevanja kalorija, radi i na tonusu mišića.

Tae-bo aerobik sadrži kombinaciju udaraca i tehnika iz različitih borilačkih vještina i aerobika. Ovaj trening je praćen muzikom koja nam daje ritam za rad, a pri tome i olakšava naporne vježbe. Nakon aerobnog djela treninga, mogu se raditi vježbe u parteru za tonizaciju trbušnih mišića.

Pilates

Pilates je zapravo sinteza između zapadnih i istočnih fizičkih sistema. Metoda pilatesa obrađuje disanje u skladu s pokretima tijela, mehaniku tijela, ravnoteže, koordinacije, pravilnog pozicioniranja tijela, svijest o prostoru, snagu i fleksibilnost. Sve se vježbe izvode vrlo lagano, bez naglih pokreta ili pocupkivanja u mjestu, što ih ne čini lakšim za izvedbu od drugih popularnih oblika tjelovježbe, budući da se radi o izometričnim vježbama koje traže izdržljivost. Treba naglasiti da se kod takovog vježbanja mišićni volumen ne pojačava, već postaje elastičan, vretenast i gibak. Ponekad je vrlo sličan butoh vježbama, jer također zahtijeva krajnje položaje. Kralježnica i zglobovi se vrlo dobro tretiraju pri vježbanju pilatesa.

Muay Thai – Kick Boxing

Odlučili ste se aktivno baviti sportom koji će vam razviti snagu, dati kondiciju, naučiti vas samokontroli i ojačati vam koncentraciju? Želite odabrati sport koji objedinjuje boks, taekwondo, karate ,a koji dozvoljava gotovo sve udarce? Za vas je idealan Muay Thai odnosno Kick Boxing. Kao i u boksu, osnovna oprema su boksačke rukavice i bandaže za ruke. Bandaže su zavoji kojima se oblaže šaka da se učvrste kosti i spriječi ozljeda prilikom udaraca, a rukavice dijelom amortiziraju udarac i sprječavaju ozljede kao što su ogrebotine i sl.

(Iako se borilačke vještine predstavlja kao izrazito muške sportske discipline mogu ga uspješno trenirati i žene.)

Boks

Boks je orginalno podrijetlom iz Velike Britanije. Dugo je poznat i pod imenom “plemenita vještina” zato što protivnika na podu nije dozvoljeno udarati, već on dobija vrijeme od 10 sekundi za oporavak i eventualni nastavak borbe. Osnovni cilj bokačke borbe je zadati što više udaraca protivniku a pri tome primiti ih što manje. Dobro plasirani snažni udarci mogu protivnika i oboriti s nogu. Udarci su dozvoljeni samo u gornje dijelove tijela, iznad pojasa, i to samo s prednje strane. Svaki dobro plasirani udarac se boduje, te ti bodovi u slučaju da oba borca dočekaju kraj zadnje od predviđenog broja rundi na nogama, određuju pobjednika.

(Iako se borilačke vještine predstavlja kao izrazito muške sportske discipline mogu ga uspješno trenirati i žene.)

Privatna poduka i privatni termini

Za sve navedene programe postoji mogućnost privatnog treninga. On može biti pojedinačan ili se može oformiriti posebna grupa u slučaju da je više zainteresiranih osoba. Dvorana Vam je također na raspolaganju; može se iznajmiti u slučaju slobodnog termina.